ponedeljek, 31. marec 2008

Sezona kolesarjenja

Topli dnevi kot so bili čez vikend in še danes, so na ceste zvabili kar lepo število kolesarskih navdušencev, z menoj vred seveda. Je prav lep občutek, ko npr., tako kot danes, na cesti srečaš kakšnega kolesarskega znanca in potem skupaj odpeljeva kakšen kos poti. Zanimivo je to, da resni kolesarji vedno upoštevamo nekakšen kodeks obnašanja in medsebojnega spoštovanja, ko smo na cesti. Najmanj kar lahko narediš je to da vsaj pozdraviš nasproti vozečega, če dohitiš kolesarja, ki vozi pred tabo in se en čas voziš v njegovem zaveterju, ga potem ko si malo odpočiješ seveda prehitiš in uslugo vrneš, vsaj jaz in tudi večina drugih kolesarjev ravna tako, sem pa srečal tudi že primerke, ki so se "šlepali" dober del poti, ko sem pa popustil tempo so me veselo prehiteli in odbrzeli naprej, grrrrr !!!

No, nekaj sem kolesaril tudi že takoj po novem letu, ampak sedaj bom pa lahko bolj pogosto, če bo vreme to dopuščalo seveda. Do sedaj sem z mojim "traktorjem"( gorsko kolo), naklepal 600 kilometrov, upam pa da bom letos uspel odpeljat vsaj 5000 kilometrov, to sem si zadal za minimalmi cilj :)
Od ostalih kolesarskih ciljev, ki sem si jih zadal naj omenim še Maraton Franja. V lastni režiji skupaj z bratom Mirotom pa bova opravila vzpon na Vršič in vzpon na Mangartsko sedlo, ki si ga je izbral Miro, kot nekakšno samopreizkušnjo za njegov rojstni dan 28.avgusta :)

V soboto sem naredil 64 km, včeraj 43 km, danes pa 38 km, torej skupaj 145, sem bil priden a ne ?

Ni komentarjev: