četrtek, 6. marec 2008

Sankanje


Kot sem omenil že včeraj, smo šli danes sankat.
Moram reč, da je šlo res super, psa sta bila zelo zagreta za delo. Moram ju zelo pohvalit, saj sta zelo napredovala, se poznajo vsi naši raznovrstni treningi, predvsem na njuni telesni moči, saj sta kljub temu, da je sneg bolj mehak in neutrjen zelo dobro premagovala pot. Komaj sem ju prepričal, da se za trenutek ustavita in stojita pri miru, da sem lahko naredil to fotko zgoraj. Potem pa ko sem šel nazaj na sani in ukazal Go, sta tako povlekla, da me je skoraj na hrbet skipalo. Res sta že prave delovne mrcine ta dva moja Malamutka :)
Jutri gremo pa bolj zgodaj zjutraj, ko bo upam da bolj mraz in bolj pomrznjen sneg po cesti. po drugi strani pa moramo tudi izkoristit še ta dva dneva snega, saj je za nedeljo napovedan južni veter in otoplitve, ki bodo odnesle sneg in skupaj z njim tudi naše veselje :(

Ni komentarjev: