nedelja, 13. januar 2008

Prehrana na dieti

Prehrana bo temeljila predvsem na beljakovinah, z malo ogljikovih hidratov, pri tem bom uporabljal tudi dodatke, kot so omega3 maščobe, beljakovine v prahu ter vitamine in minerale.
Pijem lahko samo vodo, ter zeleni čaj, ki pomaga pri hujšanju, poleg tega pa ima še druge blagodejne učinke na telo

13.1.2008. Jedilnik

-zjutraj sem pil samo kavo z malo mleka in sladilom

- po treningu, ena banana, 60g MaxxWheya
-kosilo, 200g puranjega fileja na žaru, 50g rjavega riža, kuhana zelenjava+zelena solata
-večerja, zelena solata, paradižnik, tuna 150g

3 komentarji:

Maja Rokavec pravi ...

Maxx whey je super. :)

Veliko uspeha na dieti. ;)

Ne pozabi na dovolj velik vnos beljakovin (vsaj 3 g na kilogram telesne teže dnevno), kajti če boš imel prevelik kalorijski deficit ne boš hujšal zdravo...

Sicer pa imaš glede diet in tega veliko super člankov na http://www.maxximum-portal.com/hujsanje ...

Lep polarski pozdrav, Maja

Janko pravi ...

Kar se tiče znanja o prehrani sem oborožen na polno, sem se v preteklosti preizkušal tudi v Fitnesu, vendar sem ugotovil, da to ni zame, ker mam vseeno raje aerobne športe.
Maxximum, dobro poznam, tudi Gašperja Groma poznam osebno ;)

Maja Rokavec pravi ...

Hehehe...Supeeer! :) Sem mislila da rabiš kakšen dobronamren nasvet. :)
Jaz pa poznam Stašo. Pa njuno Mašo seveda. :)

Zdrav duh v zdravem telesu...Pridno športaj in se zdravo prehranjuj še naprej in se veliko smej. :D