nedelja, 20. januar 2008

Povzetek 1. tedna

No pa sem preživel prvi teden na novem "režimu", ki mi je neznansko všeč.
Na dieto sem se navadil, zaradi raznolikosti treningov, se pa tudi super počutim, tudi psi občutijo spremembo, saj se zdaj še več in dlje gibljemo po naravi, zato se ne pritožujejo, sta zelo pridna :)

Rezultat :

- izgubil 1 kg
- prekolesaril 89 km
- pretekel 7 km
- opravil 3 treninge z utežmi
- 1x 4 urni dog trekking

Torej, telo bo vzdržalo, ostalo je stvar psihe, še sreča da imam moja dva kosmata trenerja in prijatelje, ki me vzpodbujajo, z njimi je vse lahko :)

1 komentar:

Maja Rokavec pravi ...

O super začetek! Kak veselo nadaljuj po tej poti. :)

Včasih smo res lahko veseli, da imamo naše kosmatince, ki nas spravijo v gibanje, pa čeprav je zunaj dež, sonce, sneg ali veter. :D

Počohaj oba pesjana. :)

LP, Maja