torek, 29. april 2008

4. peklenski dan

Danes je bil peklenski dan. Noge me že bolijo ko hudič, ampak vseeno lahko še vedno hodim he-he.
Za piko na i je cel dan padal dež, tako, da sem se na turo odpravil v spremstvu dežnih kapelj, ki pa so me spremljale celo pot. Ko sem odhajal od doma me je Janja potolažila z besedami, da tudi na Tour de France, ne sije vedno sonce. Malce sem zavihal nos in pognal pedala, da je špricalo kot norc :) Prevozil sem 96 mokrih kilometrov in komaj sem čakal, da pridem domov. Danes sem na žalost pod normo, počutim pa se kot bi jih prekolesaril 150. Izgubljene kilometre bom skušal nadoknadit, ko bo lepše vreme.
Skupno imam sedaj prevoženih 434 kilometrov, zaostajam za dobrih 10 kilometrov, ki jih bom če bo vse OK, zlahka nadoknadil, ob lepem vremenu seveda :)

Zelo moram pohvalit tudi ekipo v Maxximum-shopu, kjer sem včeraj zjutraj naročil BCAA in energijske gele, danes zjutraj pa jih je prinesel poštar, še preden sem šel na turo. Bravo tako se dela !

In še ena dobra novica, jutri je zopet Miro z mano :)

Ni komentarjev: