sobota, 26. april 2008

Začelo se je !

Danes sem začel s svojim 9-dnevnim projektom, kakor veste sem se odločil , da poizkusim prekolesarit 1000 kilometrov v devetih dneh.
Danes sva z Mirotom prekolesarila 114 kilometrov. Pot sva premagala v 4h in 10min. Za začetek lahko samo rečem, da sem si zadal kar zahtevno nalogo, ampak imam občutek, da bo šlo :)
Kolesarila sva z gorskimi kolesi in sicer zato, ker imava gume na specialkah že dodobra znucane, ampak jaz škrtnoba škrta, sem upal, da se bo dalo narest še par sto kilometrov, ampak sem nažalost prišel do spoznanja, da bo le treba kupit nove, potem ko sem predvčerajšnjem naredil celih 20 km, preden je zadnja guma izpustila dušo. Zato sem šele včeraj naročil nove gume pri spletni trgovini Freerider, upam , da bodo v ponedeljek že tu :(

Ni komentarjev: