petek, 18. april 2008

Kolesarjenje za 1. Maj

Pred skoraj desetimi leti, ko sem si kupil prvo gorsko kolo, sva se z bratom na 1. maja odpravila kolesarit, naredila sva 45 kilometrov in takrat je bil to zame izjemen podvig. V bistvu je bil to neke vrste uvod v bolj resno in zavzeto kolesarjenje, zato sva takrat sklenila, da bova vsako leto za 1. Maja naredila eno "taveliko" turo, s kolesom in tako je tudi vsa ta leta bilo. No, če gledam danes, je bila ta tura smešno majhna, kolesarski apetiti pa so nam z leti zrastli, tako, da tudi 150 kilometrov v enem dnevu ni nek bav-bav.
Za letos se mi že cel mesec mota po glavi ideja, da bi letos zopet poizkusil nekaj izjemnega ( zame ) in sicer to, da bi naredil 1000 kilometrov. Seveda ne v enemu dnevu, to lahko samo Jure Robič, jaz bi kolesaril etapno in sicer 9 dni, kar znaša dobrih 110 kilometrov dnevno, kakšen dan tudi več ali pa manj, odvisno od telesne zmožnosti. V glavnem naj bi bil seštevek na koncu devetega dne, 1000 prevoženih kilometrov.
Seveda se ob tem poraja vprašanje ali je en 120 kilski debeluh, kot sem jaz, sposoben česa takega, ali pa bom odnehal že po prvem, ali drugem dnevu ?
Odgovora nažalost ne poznam niti jaz, pustimo se presenetit :)
Ob strani bloga sem ustvaril anketo o tem ali mislite da mi bo uspelo kaj takšnega, ali ne, zato prosim vse bralce, da v anketi glasujete, garantiram da nič ne boli, samo en klik in to je to :)
Rezultat ankete mi bo tako ali drugače zelo v pomoč, zato prosim.....

Ni komentarjev: