nedelja, 4. maj 2008

Končni rezultat









Končni rezultat moje kolesarske preizkušnje, ni ravno tak kot sem pričakoval in upal, da bo :(
Ker nisem profesionalec, se moram sam ukvarjati z banalnimi problemi, kot so predrte pnevmatike, in okvare na kolesu. Ker pa so bili še prazniki za povrhu noben serviser ni delal, tko da, je blo treba malo improvizirat. no če grem po dnevih je bilo nekako takole :

5. dan mi je na specialki počila napera na prednjem kolesu, vožnja ni bila več mogoča, zato sem kolo parkiral in še zdaj čaka na popravilo, ker imam takšne "nobl" obroče in napere, da moram vsakokrat ko mi poči napera čakat minimalno en teden na popravilo. Zato sem se sedaj trdno odločil, da bom kupil dva rezervna obroča !

6. dan je bilo zunaj, kot na sodnji dan, nebo se je utrgalo in lilo je kot iz škafa cel dan, niti malo me ni mikalo kolesarit v takšnih pogojih, torej število prevoženih kilometrov je bilo 0, nula , niente, zero....

7. dan sva se zjutraj skupaj z Mirotom odpravila na eno mega turo, cilj je bil Crikvenica. Jaz sem se zjutraj malo zmrdoval in kar ni se midalo it, vendar po par kilometrih je nejevolja minila in z veseljem sva rezala jutranjo meglo :)
Pot do Crikvenice je potekala gladko in brez problemov smo prispeli na cilj. Potem pa se je začelo. Med kosilom je Mirotu čudežno spustila zadnja guma. Nismo se pretirano sekirali zaradi tega, je pač spustila in sva jo tudi zamenjala. Po prevoženih slabih 20 kilometrov na povratku je ista guma ponovno spustila, OK imamo še eno zračnico rezerve in še enkrat zamenjamo. Naredimo še 10 km, in guma ponovno spusti, tokrat sprednja.
Nažalost ni bilo druge kot, da pokličemo Janjo na pomoč, da pride po naju, tako se je najin izlet končal pri 106 prevoženih kilometrih, če bi prikolesarila domov, bi jih imela 176, tko pa.....
Kasneje, potem ko sva čakala, da naju Janja pride iskat, sva ob pivici tuhtala v čem je problem v teh defektih in ugotovila, da so zračnice zanič. Vse so bile prebušene na notranji strani ob obroču, na šivu zračnice, kar je precej neobičajno, ker se zračnica ponavadi prebuši na zunanji strani ob ob plašču. Vse zračnice so bile znamke Kenda, torej za resno kolesarjenje jih vam toplo odsvetujem ;)
8. dan, smo dobili novega pasjega člana naše družine in sem se cel dan ukvarjal z malo mrcinico, saj se mora privadit na nov dom in na naša odrasla psa, psički bom posvetil poseben članek :)

9. dan ( danes ), pa sem uspel narest še 85 kilometrov, skupaj z Mirotom, sva kolesarila ob kolpi in po Poljanski dolini, precej sva izboljšala čas na tem krogu, tko da sva bila oba kar presenečena, ni kaj vplivi treningov se kar poznajo.

Vse skupaj sem uspel skupaj spravit 640 kilometerov, sicer močno pod pričakovanim, ampak vseeno kar dobro za amaterja kot sem jaz :)

1 komentar:

Patrik pravi ...

Bravo....
Čez praznike si naredil lepo število kilometrov...
p.s. - čestitam za novega člana. Čimveč veselja z njim in upam da postane dober vlečni pes kot se za pravega malamuta spodobi.