sobota, 10. maj 2008

Kaj je novega


Ta teden sem se ukvarjal pretežno s psi. Ker je prišla nova članica v krdelo je bilo treba spremenit določene stvari. Nasploh pa se vse vrti okrog nje. Psička je zelo prisrčna in igriva, malo ji zamerimo edino lulanje na neprimernih mestih, kot je stanovanje npr., ampak tudi to bomo postopoma uredili.
Odrasla psa sta jo zelo dobro sprejela, sploh Kas, ki se zelo rad igra z njo in ji vse dovoli.
Končno smo ogradili vrt, kar je pri treh psih skoraj nujno. Mimo gre namreč cesta in zares nebi rad, da se ponovi Gizmotova zgodba, ker ne vem kako bi prenesel izgubo katerega od psov, najbrž bi se mi zmešalo :( Tako pa je zdaj vrt lepo ograjen in pasje zverine imajo okrog 800 kvadratnih metrov zase in svojo igro.
Simbi sem naredil eno majhno hiško, da se ima kam umaknit, ko ima dovolj norenja, čeprav ne kaže pretiranega zanimanja za njo. Danes sta Kas in Xena spala zunaj v senčki na vrtu, Simba pa si je privoščila počitek v Kasovi uti, konec koncev pa, kdo bi se sploh lahko uprl tako lepo umetniško dodelani hiški :)

4 komentarji:

Maja Rokavec pravi ...

Waaaw. mala je prava lepotička!!! Čestitke zanjo!
Super da ste ogradili vrt... Kdaj ima Simba roj.dan?

Držimo tačke, da kmalu neha lulat notri. :)

Janko pravi ...

Simba je skotena 7. Marca:)
Z njo imam velika pričakovanja na področju športa, z treningi bova začela že zelo zgodaj, delala bova na tem, da bo leader ;)

A imaš kakšno učinkovito metodo, kako navadiš psa, da lula zunaj ?

Maja Rokavec pravi ...

Oooo mala leaderka! :) Fenomenalno!
Res super da si se tako zelo podal v te športe! :)

Hehehe...glede lulanja ti lahko svetujem... Simba naj vedno lula le zunaj. Dokler ne bo lulala zunaj ne pojdi v hišo. In seveda takoj ko se bo polulala fuuuuuul velika nagrada (ali priboljški ali igra ali pač nekaj kar ima zelo rada). Jaz sem mojo tamala navajala na ta način odkar sem jo dobila, s tem da sem jo vozila na začetku ven na travo res ZELO pogosto, da niti ni imela možnosti, da bi se polulala v hiši. To je circa na 1 uro. Ta metoda je delovala in niti 1x se mi ni polulala v hiši. Edino kakala je ene 2x pa še to sem bila jaz kriva, ker sem jo malce prepozno peljala ven. Če se slučajno polula notri nikar ne kregaj, preprosto ignoriraj. Ko pa bo lulala zunaj pa ful pohvali. Upam da bo ta metoda delovala. ;)

Uživaj s psi!

Maja & company :)

Janko pravi ...

Hvala Maychy, bom probal tako kot si napisala, poročam o rezultatih :)