sreda, 21. maj 2008

¸Najbrž se sprašujete......


Najbrž se sprašujete, kaj za enga vraga se dogaja z mano, ker že več kot deset dni nisem nč novega napisal ? No, prihaja tista zoprnost, ki ji pravimo poletje in vse zoprnosti, ki ga prinaša ta letni čas. Jaz in moji psi smo čisto brez volje za vsakršno fizično in psihično aktivnost, upam da nas bo to prehodno obdobje hitro minilo in bomo spet tisti stari.
Xena je imela ene manjše zdravstvene težave, tako da smo morali nekajkrat obiskat veterinarja, težave so zaenkrat izginile, vzroka pa nismo uspeli ugotovit, upam da se ne bo ponovilo.
Kas je ratal bolj lenoben, nič se mu ne da, ker je sploh zadnje dneve skoz soparno in visoka vlaga v zraku, kot bi živeli v deževnem pragozdu jeb....
Simba je edina, ki je polna vragolij. Zdi se mi vsak dan večja in lepo jo je gledat kako se razvija. Zelo je pridobila tudi na vzdržljivosti, saj se mali hudiček zlepa ne utrudi, zelo je urna in že kar lepo teče, ni nič več mladičkasto nerodna. Seveda je skladno s svojo aktivnostjo, tudi kronično lačna in požre vse kar ji daš, ni nič zbirčna :)
Kaj dogaja z mano ?
Malo sem zašel na slepi tir, ampak se trudim, da vse spet postavim na svoje mesto. Miro me je že okrcal zadnjič, ko je videl, da se nalivam s pivom (moje prekletstvo), ampak kljub temu, da sem izpustil nekaj treningov in se poleg tega tudi nezdravo prehranjeval, nisem pridobil nič kilogramov nazaj, hvalabogu, sem kar malo s strahom stopil na tehtnico danes zjutraj. Pokazala je 119 kg. V naslednjih dneh se bom spravil zopet trenirat in izgubljat kilograme, saj se Maraton Franja nezadržno približuje :)

Ni komentarjev: