četrtek, 28. februar 2008

Bližnje srečanje svinjske vrste

Slika izposojena iz : http://kid.kibla.org/~zgs/html/divja_svinja.html


Danes, smo zopet tako kot vsak dan trenirali bikejoring na naši ustaljeni progi, takoimenovanem "pasjem krogu". Trening je potekal dokaj mirno, dokler nismo imeli srečanja z prebivalci gozda.
Bilo pa je takole .
Lepo mirno smo tačkali, tam okoli 12km/h, ko naenkrat Kas rata pozoren na levo stran ceste in prične pospešeno vleč, psica mu seveda pridno pomaga, jaz pa sem najprej mislil, da je najbrž kakšna košuta in ni panike, ter pridno vzpodbujam psa, kako sta pridna in vlečeta. Naenkrat na hribčku nad cesto približno 50 metrov vstran zagledam eno kosmato rjavo postavo in še eno in še eno, ou fak si mislim divji prašiči. Silovito zabremzam in ustavim psa, svinja na čelu povorke pa se z vso silo zapodi naravnost proti nam tako, da je suho listje kar frčalo po zraku. Psa sta jo visoko vzravnano čakala pripravljena, jaz sem pa silovito stiskal zavore na kolesu in se drl hook ( ukaz za pse, ki pomeni, da ne smeta vleč ). Ko nas je ta svinjska lokomotiva zagledala bolj od blizu, si je nekako 10 metrov pred nami premislila, zavila nekoliko v levo, preskočila cesto in odbrzela v dolino na naši desni, za njo pa še trije mladiči, ki so že kar veliki, tako na oko bi rekel, da imajo nekje okrog 40 kg. Svinja na začelju pa je ostala na hribčku, nas še kratek čas gledala in se odločila, da ne bo prečkala ceste.
Spustil sem zavore in dal ukaz GO, psa sta v trenutku pospešila na vso moč, saj sta upala, da ujameta vsaj ta zadnjega pujska, po približno 500 metrih sta malo popustila in v pospešenem tempu z penastimi gobci smo lahko nadaljevali proti domu.
Jutri pa novim dogodivščinam naproti :)

2 komentarja:

Patrik pravi ...

Uuuu noro. Kaj takega se mi še ni zgodilo, pa sem na treningih doživel že marsikaj. Samo da se je vse dobro končalo.

Maja Rokavec pravi ...

Ojej, na srečo ste jo dobro odnesli. Tele divje svinje te znajo včasih prav fino prestrašit.
Midve jih na kolesu še nisve srečali, sva jih pa pri canicrossu. In sva samo naredili en velik ovinek okoli njih. :D