nedelja, 4. januar 2009

Imamo se super


Končno se nas je mati narava malo usmilila in nam naklonila malo snega in mraza, danes zjutraj je bilo -17°c, drugače pa imamo te dni nekako konstantno -4°c in to nam zelo odgovarja. Zjutraj sem zopet vpregel pse v sani in smo dirjali po gozdu, kot nori. Od mojih mladih psičk, me še posebej navdušuje Simba. Pri njej sem dobil točno to, kar sem iskal, norega vlečnega psa. Te dni je še posebej hiperaktivna, nasploh si jo pa težko predstavljam v lepem počasnem hodu, tega pri Simbi enostavno ni, ona kot je razvidno tudi iz prejšnjih fotk, je v polnem šusu non-stop in videt je, da uživa v tem. Kadar pripenjam pse k sanem, vse še nekako obvladam, za Simbo pa nujno rabim pomočnika, da jo drži. Danes ji je ratalo strgat oprsnico, tako da sedaj panično iščem drugo, saj bi bilo res škoda, da nebi uživali v teh dneh, saj se muhasto vreme kaj kmalu lahko spet obrne in nam odnese sneg in nizke temperature. No pa da ne bom hvalil samo Simbe, tudi ostali psi so izredno pridni, Kas je močan, kot še nikoli, Xena pridno pomaga, Naty pa še ni bila pripeta v sani in zaenkrat še uživa v prostem teku, kadar gremo sankat.

Ni komentarjev: