torek, 3. junij 2008

Začeti je treba zgodaj

Ne boste mi ušli, barabe !

Tudi tačke si je treba ohladit

Tako sem jaz zadovoljen po treningu

Prva sem, šlik-šlak

Tudi jaz bom vlečni pes :)



Čeprav nam tole "tropsko" vreme ni čisto nič po godu, vseeno hodimo malo na sprehode. Danes popoldne smo opravili prvi skupni sprehod, skupaj z našo najmlajšo članico, Simbo.
Moram reč, da sem bil zelo prijetno presenečen, saj je mala žverca brez težav, celo pot bila v korak z nami. Kas in Xena sta bila privezana name ( canicross ), Simba je pa imela "free run". Parkrat smo ji poizkušali pobegnit, ampak se ni dala. S psičko sem zelo zadovoljen, saj sem prepričan, da bo odlična športnica, če bomo le dovolj zavzeto negovali to njeno vrlino seveda :)

3 komentarji:

Maja Rokavec pravi ...

Kako fajna družinica! :)))

Super fotke! Me veseli da je Simba pridna.

Kako pa kaj opravljanje potrebe? Jo še kdaj ušpiči v hiši?

Janko pravi ...

Zdaj ne lula več noter, tko kot je prej, kjerkoli se ji je zazdelo. Se pa še vedno malenkost (najbrž nehote ?) polula, od veselja kadar pridem domov iz službe :))

Maja Rokavec pravi ...

Haha...aja. To ja je itak od veselja. :))) To pa tudi Nia počne ko vidi določene pse, ki jih ima zelo rada. :)

Super.