ponedeljek, 28. april 2008

3. dan kolesarjenja

Danes zjutraj je bilo še kar sveže, ko sem se podal na pot, bilo je 5°c. Na začetku me je malo zeblo, potem ko sem se dodobra ogrel, pa je šlo brez problema. Poznajo se mi že prvi znaki utrujenosti v nogah, upam da se bom danes uspel kaj bolje regenerirat, saj bom imel na voljo več časa, glede na to, da sem kolesaril dopoldne, jutri pa ne bom šel tako zgodaj. Zjutraj, ko je hladno, bom samo pse peljal na en lauf, na kolesarjenje pa se bom odpravil okrog desete ure.
Moram omenit tudi to, da nimam do sedaj nikakršnih izkušenj, z večdnevnim kolesarjenjem, tako da kar se tiče samega kolesarjenja in regeneracije po njem, bolj kot ne, experimentiram, kaj se bo pokazalo za boljše.
Zaenkrat samo pazim na to, da mi srčni utrip na kolesu ne presega 80%, maximalnega srčnega utripa ( teoretičnega ), kar pri meni znaša 150 utripov/min
Prehrano sem pa spremenil na bolj ogljiko-hidratno, saj se na kolesu rabijo večinoma kalorije iz OH.
Povprečno sem v teh treh dneh pokuril na kolesu okrog 2800 cal. v eni turi.

Danes sem prevozil 107 kilometrov, ker sem bil časovno omejen. doma sem moral bit najkasneje do 12:30h, ker je morala moja ženička v službo, Katarince pa danes nismo nesli v vrtec, ker je bila na pregledu pri zdravniku :(
Torej malenkost manj kot prejšnje dni, ampak sem še vedno "na normi", torej skupno 338 km

Ni komentarjev: